SELECT Hello FROM blog WHERE blogAddress = ‚SQL4All.wordpress.com’

Posted: 21/10/2009 in Info
Tags:

Witam!

Od dłuższego czasu jestem pasjonatem SQL Server 2008, staram się brać udział w spotkaniach i szkoleniach PLSSUG, a w wolnych chwilach wciąż poszerzam swoją wiedzę. Obecnie jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej opartej o ten DBMS, stąd też moja styczność z SQL Server 2008 jest dość częsta i intensywna. Ostatnio podjąłem decyzję o rozpoczęciu przygotowań do nauki do egzaminów 70-432 i 70-433.

W związku z powyższym, postanowiłem stworzyć tego bloga w celu dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami związanymi z tematyką administracji i programowania SQL Servera, a także różnymi informacjami pochodnymi.

Będę starał się aktualizować stronę regularnie oraz mam nadzieję, że zawarte w niej treści pomogą wielu czytelnikom w zrozumieniu zagadnień związanych z SQL Server.

Skomentuj

