Virtual Study Group 70-432 session 10 + moje usprawiedliwienie

Posted: 25/11/2009 in 70-432, Info, VirtualStudy
Tags: , ,

Z racji, że ostatnio zdarzyło mi się kilkukrotnie zapomnieć o dodaniu wpisu na temat wirtualnych sesji dotyczących przygotowań do egzaminu 70-432, dziś takowy wpis umieszczę gwoli przypomnienia o tym wydarzeniu🙂

Dziś o godzinie 20:30 odbędzie się dziesiąta już sesja VSG 70-432. Jej tematem będą replikacje, także wydaje mi się, że warto będzie w niej uczestniczyć. Całość zostanie poprowadzona przez Marcina Goła i Radosława Kępę.


___________________________________________________________________________________________________________

Ostatnio zdarzyło mi się nie brać udziału w niektórych sesjach, z racji innych obowiązków. Jednak mogę Wam obiecać, że na pewno pojawią się wpisy na blogu związane z zagadnieniami poruszanymi podczas tamtych spotkań. Część notatek już mam sporządzoną, tylko muszę je w wolnej chwili doprowadzić do „nieco bardziej” czytelnej formy – czytaj: zrozumiałej dla każdego, kto czyta tego bloga😉 Wiadomo, że poza wiedzą „jak coś zrobić„, ważna jest także wiedza „jak skutecznie przekazać” tę informację. Dlatego też nie wrzucam wpisów regularnie, ponieważ próbuje opracować je jak najlepiej. Mam nadzieję, że znajdzie się chociaż jedna osoba, która to w jakiś sposób docenia😉

Skomentuj

