C# – podstawy programowania cz. 0: Słowo wstępu

Posted: 02/06/2010 in .NET, .NET 3.5, 70-432, C#, Info, Programowanie w C#.NET, SQL Server 2008, SSAS, SSIS, SSRS, T-SQL
Tags: , , , ,

Z racji, że wciąż staram się ogarnąć elementy programowania w C# (jako jeden z wielu języków [poza tym: ASP.NET, Perl, VBA, Java]), postanowiłem podzielić się swoją wiedzą z Wami. W związku z tym stwierdziłem, że stworzę podstawowy kurs programowania w C# 3.0 w .NET 3.5 (może w przyszłości 4.0). Pierwsza lekcja już niebawem, mam nadzieję, że się przyjmie i wszyscy skorzystamy z wiedzy którą będę starał się przekazać. Jeśli będziecie mieli jakieś pytania bądź sugestie, to bardzo proszę o kontakt, ponieważ każda porada/instrukcja jest dla mnie bardzo cenna!

Zachęcam do regularnego sprawdzania bloga oraz podsyłania feedback’u w sprawie zamieszczanych wątków.

Ten post jest częścią zerową, jednak lada dzień mam zamiar umieścić swój post #1 itd.🙂 Mam nadzieję, że w związku ze zbliżającymi się wakacjami uda mi się „trochę” odświeżyć stronę i skrobnę nieco informacji na tematy związane z T-SQL, administracją bazami danych, hurtowniami, analizą oraz ogólnie rozumianą certyfikacją związaną z tymi wszystkimi umiejętnościami🙂

Pozdrawiam „czytaczy”🙂

Skomentuj

